9/05/2012

سعید آسایش یه هنرمند به تمام معنا

در جامعه کنونی موسیقی افرادی زیادی فعالیت میکنن که کمتر پیدا میشه یه هنرمند واقعی
خیلی هارو تو این عرصه میشناسم و اشنایی دارم باهاشون
افرادی که شب و روز و حتی غذا خوردنشون هم مربوط میشه به موسیقی 
حالا چه پاپ باشه چه رپ و چه سبک های دیگه 
افراد مختلفی دارن فعالیت میکنن تو تمام سبک ها
اما با شناختی که من از این افراد دارم 
"سعید اسایش" رو میتونم به عنوان بهترین یاد کنم
هنرمندی بی ادعا . قابل احترام و فوق العاده خوش خنده 
و دوست داشتنی هنرمندی که به همه کس احترام میزاره حتی 
مزاحم تلفیش چند وقتیه سعید کم کار شده و بعضی ها فکر میکنن دیگه نمیخونه 
نه خیر سعید اسایش همچنان میخونه و هر روز هم بهتر 
ولی ... این روزا همش تو اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی هستش دنبال 
کارای مجوز البوم که یکی از پرفروش ترین البوم های سال خواهد بود 
البومی که بیش از چهار سال روش کار شده و در حال حاضر 
مراحل نهایی رو طی میکنه ولی قیمت و زمان دقیق فروشش مشخص نشده هنوز
خوب بنا به اصرار زیاد هواداران سعید عزیز تصمیم گرفته تا قبل از البوم چند 
اهنگ جدید هم بده بیرون که فضا عوض بشه
به همین مناسبت اهنگی به نام "یار بانو" منتشر شد که تا الان که 20 ساعت از پخشش میگذره 
واقعا جواب داده البته بعضی ها گفتن انتظار کار قوی تر داشتن و جا داره بگم 
اول مهر یه اهنگ دیگه هم داره میاد که اون یه چیز دیگه است
پیشنهاد میکنم حتما این اهنگ سعید عزیز رو گوش کنید که واقعا خوب شده
رای دانلود اهنگ "همینجا" کلیک کنید

No comments:

Post a Comment